Your Stories. My Stories. Our Stories. Please forward all enquiries to seunodukoyaofficial@gmail.com.

We Don Dey Madt!

 

WE DON DEY MADT

 

We know how far na, we know as e dey go

‘No be me’ ‘e no consaign me’ na only dat one we know

If I talk about am, dem go say I too dey show

‘Where justice dey since?’ E dey for go-slow

 

We don kolo

 

First na girl dem rape, we dey share the video,

We dey yarn nonsense; ‘she like am jo’ ‘she be ho’

The school VC say ‘Na all my students I know’

The gist reach National Assembly but wind carry am go

 

We don kolo

 

Now it’s ‘innocent’ students, brutally brutalized for stealing phones,

I say ‘innocent’ ‘cause I really don’t know

But what phone is worth the breaking of skulls and bones?

If I too talk for my area, dem go tell me; ‘bone!’

 

We don kolo

 

I salute Sinzu; I like ‘E don dey madt’ part II

My believe na say all of us dey madt true true

Dem dey kill our fellow men, we dey watch the film,

E go do we like film trick; our turn go soon reach!

 

We don kolo

 

 IN MEMORY

 

 

 

 

4 responses

  1. OK. I see where the sentiment stems from. I don’t agree wit what was done, but like I said to you earlier…when people have been fucked up too much, they become fucked up in the head. It is the way the society has made its people. My 10K.

    October 9, 2012 at 10:28 am

    • seunodukoya

      I agree Shai – but still…

      May they R.I.P.

      October 11, 2012 at 4:11 pm

  2. Tomifeoluwa

    Love this… God bless you 4 dis!

    October 10, 2012 at 11:45 am

    • seunodukoya

      Thank you so much.

      Thank you!

      October 11, 2012 at 4:11 pm

Leave a Reply

